2 Nisan 2012 Pazartesi

BİREY

Bugün elime broşurümsü bir şey geçti. Bu bir yürüyüş davetiyesi suriye için yürüyoruz diye bir şey... Katliama dur demek için Sular vadisinde yürüyoruz tarzı sözler sayfalarca yazıyor. Ben bunu aldım önce suriyeli kardeşlerimiz için yürüyelim diye bir his kapladım. Ama sonra düşündüm.  Ben yürüyünce ne olur yürüyünce benim dediğim mi olacak veya ben ne istiyorum gibi sorular sordum kendime ve buradan buraya gidenlerin robot gibi kuru slogan atan düşüncesiz kalabalık olduğu kanısına vardım. Babam bana sen bir sayımısın dedi çok doğru ben sadece bir sayı değil düşünen bir bireyim ve bu yürüyüşler yalnızca kaba hatlarla kabul ettiğim gerçekte ne istediklerini bilmediğim belki gidip 10000 kişilik sivil toplum örgütüyüz diye çeşitli paralar aracaklar benim sayemde.... Ben bu değilim ben bu blogda düşüncemi yazarım sonrada bakk ben 3 yıl yazmıştım derim ama sonuçta söylemiş olurum bir robottan farkım olur
     Gençliğin kanında vardır eylemcilik miting  yapacağız yürüyecek falan diye ama insan gibi konuşarak tartışma yoktur varsada tek yönlü garip ses tonuyla hiçbir şey söylemeyerek karşınızdakine peşin hükümlü ci cu lu yaklaşımlarla anca bu oluruz yürüyen robotlar haa bide slogan atıyorrrr....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder