26 Ocak 2014 Pazar

7 Numara vs Beni Böyle Sev

Entrikasız ağlamasız aşk diye başlayan maksatlı dizimiz zaten hepimizin malumu... Bir kere boşlukta çırpınmaya başladım neler olacağını da Biz Bu Filmi görmüştük yazımdan hatırlayabilirsiniz. 7 Numara da 1 nevi zamanının Beni Böyle Sevi olarak yüzeysel bir biçimde açıklanabilecek bir dizi. Bu 2 dizi arasında klasik eski müthiş uçuyor geyiğini yapacağımı sandıysanız yanılıyorsunuz yalnızca bir konuya dikkat çekmek istiyorum.
 7 Numara' nın 11. bölümünde Cansu'nun evlenmesi ihtimaline karşı takınılan tutuma bakın bir de Beni Böyle Sev ' deki fantastik hatta bilimkurgu aşk üstüne gelişmekte olan 1.5 çekirdek aileye.... Neyse linki verip bitirelim:
https://www.youtube.com/watch?v=WD2XElG50dY&list=PLbgQHdBGFwCs5-mNUBSN9D1DhGIWxepBs#t=1992


Belki siz bunu zamanın yapısıyla açıklayacaksınız ancak şimdi üniversite mezunu erkek daha fazla ve üniversite mezunu erkek üniversite terk kız çalışmayan kız ileride modern köleliğe dönüşecektir benden söylemesi....

Son olarak şu 2 diziye bakınca ülke hakikaten muhafazakarlaşmış yahu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder