25 Ocak 2014 Cumartesi

Vizyon mu Şekil mi

Yerel seçimlere şurada az bir zaman kalmışken bir şey de biz yazalım:

 Ortalıkta karşılık garip atışmalar bürokrat sürmeler harcamalar... Sen yolsuzluk yaptın hayır en çok sen yolsuzluk yaptın gibi açıklamalar duyuyoruz. Ayy birde yine şu açıklama geyiği hortladı gene ... İnsan bu açıklarım sözlerinden sonra kendini çok yalnız hissediyor.(Gerçekten sosyal bilimcileri buraya çağırıyorum.)
Ancak bu yolsuzluk ıvır zıvır olayları günün sonunda beni (bizi!) etkilemeyecek. Birilerine verilen imar izni beni ilgilendirmez
  Sen de çok gamsızsın diyorsunuz belki şuan hayır aksine.... Ben artık gerçek bir Metropol' de yaşamak istiyorum. İstanbul' un  artık  metropol olmasını istiyorum. Okuyoruz niş (!) dergilerde y kuşağı ehliyet almıyor diye... Nerde o dünya bizde... Otobüslerde diz eskitmeye, İstanbul'u küçük kasaba zannedip derin bir tur attıran fayton ruhlu otobüslere mahkumuz. Mahkumiyetimiz son yıl(lar)da azalmıştı ve daha da azalması için 774km metro hedefi koymuş bir vizyon var şuan...

  Ben son 6 aylık dönemde özellikle ekimden itibaren Başakşehir metrosunu her gün kullandım. Dedim ki gerçekten ehliyet almak aptallıktır. Bu metro benim karakterimi dahi değiştirdi. Haftada bir tatil yapmaktan keyif alan ben tüm okul sezonu boyunca sadece 1 gün devamsızlık yaptım. (Tamam son söylediğimde başka yan etkenler olabilir).... Okula bir kere bile geç kalmadım. Metro medeniyetmiş anladım. Hani derler ya japonlar metroda kitap okuyor çok medeni.... M1'de değil belki ama M3'de gerçekten çok yoğun oranda kitap okuma var. Okuyorlar işte o hiç bir çağın gözbebeği olmayan araba bozması otobüslerdeki tedirginlikten okumuyoruz.  O elitist japonseverlere de sesleniyorum; arabanızda kitap okuyabiliyor musunuz? Ne anca Metro Fm mi....
 Diğer köklü partinin adayı ne diyor. Ben bekliyordum ki metro projesini aynen devir alacağız diyecek. Yerine ne dedi? Biz somut vaatlerin adamıyız dedi. Gözümden düştü.  Trafik sorununu da baştan başlayarak çözecekmiş zaten. Vizyon için bir geçmiş gerekliyse yeni bir şey istemiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder