17 Kasım 2014 Pazartesi

N0tlarrrrrrrrr(Bireysel)


  • Son yazımla insanları kırmayayım derken hiç kimsenin anlamadığı bir yazı yazmışım! Neyse gelin bir ara anlatayım.
  • Vizelerin iki hafta sürmesi gerçekten çok büyük zaman kaybı.Yaşasın Auzef! Bir günde bütün sınavları yapmak. 
  • Selma Blair ayrıldıktan sonraki Anger Management bölümleri hakikaten çok kötü ya da gerçekten Nolan'laşıyorum.
  • Mimik yapma çabası açısından Nur Yerlitaş'a benzediğimi söyleyen insanlar türedi. Neyse yetenek diyelim.
  • Nba maçını kabul edilebilir bir kalitede izleme için Leagur Pass  almak şartmış. Lanet olsun hdtvler siz olmasaydınız kalite farkı diye bir şey olmayacaktı. D-smart'a da sözcükler hazırladım neyse.
  • Stephen Curry'e laf ederdim. Azıcık bileğini burktu diye kaç maç oynamadı derdim ama bağ şakaya gelmiyormuş. Üzerine basamıyorum şu an ayağımın. Neyse Curry bu yıl bileğini hiç burkmadı!
  • Dünyanın en kibar kabası olabilirm. 
  • Tartışma kültürümüz yok diyorlar ya bazıları hakikaten doğru söylüyorlar. Biraz karşı çıktığında kişisel algılayanlar mı ararsın, nötr kelimeler kullanmak yerine kazanması garantili kelimeleri kullananları mı ararsın...
  • Benim görmek isteyenlere metrobüste randevu verme fikrim vardı ki çarpıldık!
  • 3. şahıslık bir tercih midir yoksa kader mi?
  • Shazili'nin radyo reklamı yenilenmiş. Erhan Güleryüz de kasım ayı sürprizlerle geçecek demiş. Bekleyiş sürüyor.
  • Mikrofonum bozuldu dostlar. 3.5mm veya usb jacklı mikrofon önerilerinize açığım. Kulaklıklı Mikrofon en büyük günah aman ha!
  • Derrick Rose'un return videoları insanı gerçekten gaza getiriyor. Ancak adamın o videolardan sonra bir sezon daha kaçırdığını hatırlamak insanın moralini 0'a yaklaştırıyor. Neyse Shaun Livingston'un sakatlık videosunu izleyeyim.
  • Küçük el dediğimde aklıma Kwame Brown gelmesi gerçekten manyakça. Bir süre Shaqtin Fool izlemeyeyim en iyisi.
  • Hala Beni Böyle Sev izliyorum evet. Bu kadar da sadık izleyiciyimdir. Başrollerden nefret etmeme rağmen izliediğim diziler çok oldu. Bir ara psikoloğa gideyim en iyisi. Sevinç mi Aslı Aydıntaşbaş mı diyorum ve susuyorum.
  • Bu yılki kitap fuarını da kaçırdım. Seneye büyük planlarım var dostlar!
  •  Her türk bir gün polisiye roman yazacak!
  • Yıldız'ın Davutpaşa Kampüsü mü İstanbul Üniversitesi Avcılar kampüsü mü derseniz; Avcılar derim tabiki. Ringle okula mı gidilir be! Hem bizim köpekler daha uysal.
  • Yüksek gerilimin ayrı bir laboratuvarı varmış. Vay arkadaş bu kadar branşlaşma sonucunda galiba herkes vasıfsız olacak bir gün.
  • Twitter'a ısındım garip garip aforizmalar yazmaya başladım. Yine favorisiz ama. Algı gerçekten çok önemli. Bazen ölümsüzlüğü bulsam kimse kullanmaz gibime geliyor.
  • Güç isteyen insanların iş aradığı bir ülkede yaşıyoruz. İşçi olmaktan utanıyoruz. Kendimizi yüksek seviyede görüyoruz. Bizim problemimiz bu.
  • Sen demek istiyorum ama hep isimle hitap ediyorum. Olmaz.
  • Kobe bir daha playoff yapamayacak diyorlar. Ancak bu yaz Kevin Love ve Rajon Rondo gelecek big 3 oluşacak diyenler de var. 
  • Yönetilmekten hoşlanan sanatçı yoktur. Kendimle mi çelişiyorum, hayır. Biraz derin düşünün.
  • Sosyal Psikoloji dersi gerçekten çok eğlenceli.
  • Calculus ve Fizikten deli gibi korkuyorum.
  • Ağlamak isteyip de ağlayamamak en kötüsüymüş. Ayna'dan Kadıköy İskelesini bir dinleyin.
  • Silicon Valley diye dizi varmış hiç söylemiyorsunuz!
  • 40 yaşından sonra psikoloji mi yoksa hukuk mu okuyayım? Gerçekten kararsız kaldım. Yine geldik mi güce.
  • Galaxy s3 telefonum yavaş yavaş beni bırak demeye başladı. İnadına bırakmayacağım.
  •  Türkçe podcastlerde bir hareketlilik başlamış. Bir ara yazacağım. Bir youtube ünlüleri yazısı yazıyordum ama yazarken sürekli hakaret ettiğimden yazmaktan vazgeçtim. Çıkıp Call of Duty oynayıp periyodik olarak küfür etsem her videom en az 10bin izlenir. Youtube gerçekten çöplük!
  • Herkes birbirinin takldini yapıyorsa benim taklidimi kim yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder