23 Ekim 2014 Perşembe

Notthlarrr


  • Futbol gerçekten bitmemiş Galatasaray-Dortmund maçının olduğu gün (dün) saat 20.40 Yenibosna Metro bomboştu. Futbol kitlelere hakikaten bir yerlere süreklemiş ama otobüsle gidilmeyen bir yerlere!
  • İyice odun oldum dostlar,okuduğum tek düzenli yayın Penguen ve Cafcaf. Bu arada Müslüman Genç Kızın hayata Tutunma Rehberi güzel olmuş. Birde adamların hakikaten bizden olduğunu Penguen çalışanları gibi tuhaf tipler olmadığını hissetmek gerçekten güzel oldu. Yaşasın Küfürsüz mizah!
  •  Hayat Yokuşu'nun yeni Ayfer'i bizim Sihirli Annem Ceren olmuş. Yok hakikaten o olmuş hatta daha da mı küçük!
  • Dizi yazmak bloggerlık değildir diyen bir ben kaldım bir de rüzgar!Bende mi bu işe girsem? Akrananilla bir de Kanald dizisi yazdık mı değmeyin hitimize.
  • O kadar Mühendislik okuyorsun hala blogger'ı niye kullanıyorsun diyen arkadaşlara da cevap verelim: Blogger sadece bir cms değil (Ay neler öğrenmişsin sen çocuk). Aynı zamanda bir topluluk bir kaynak bir yol. Topluluk olayı google'da üstte çıkmak olarak algılamak gerçekten çok yanlış. Sonraki blog hizmeti için bile blogger'da yazmaya devam edebilirim. Bir de eğer kendi kurduğum bir Wordpress blogda yazıyor olsaydım yazdığım tarihlerin güvenilirliği olmazd ama blogger sayesinde saatine hatta dakikasına güvenilen bir tarih sistemine sahibim. Bunun yanı sıra Wordpress gibi cms'lerin asıl gücü yazı değil. O yüzden yazdığınız yazıları gelişigüzel istifliyor, bloggerda ise düzgün şeklinde saklanıyor. Bir de özgüven eksikliği var tabi ezelden. Wordpress kursam çöker, bozulur, veri kaybolur falan gibi şeyler beni sadece korkutmuyor aynı zamanda caydırıyor da.
  • Metrobüs gerçekten salak bir şeymiş. Bir şey nasıl hep dolu geçebilir yahu. Acelem olsa kesin karakolluk olurdum. Neyse yine özgüven eksikliği kurtarıyor beni aynasızlardan.
  • Geç verilen cevaplar köşesine yazmayı planlıyordum ama aynı insana üst üste geç verilen cevap vermek yerine bir Erhan Güleryüz şarkısı ile yanıt vermeyi tercih ettim. Ne mi şarkı tabi ki çocuğum   https://www.youtube.com/watch?v=NfMyZjzWOIU
  • Bütün Kahramanları Fos çıkar insanların demek istiyorum öff yine Erhan Güleryüz etkisindesin Anıl git bir uyu!
  • Yazılarımda deli gibi hatalar olduğunu gördüm. Hiç mi söylenmez. Gerçekten yazılarımı kimse okumuyor mu?
  • Yedi Güzel Adam'ın acilen bitmesi gerekiyor. Gazı bayağı bir kaçtı. Ama gözüken o ki küçük çaplı bir Leyla ile Mecnun vakası yaşayacağız galiba:  http://cepli.blogspot.com.tr/2013/12/ben-ozlemedim.html
  • Vizeler dolayısıyla iki hafta daha buralar çorak olabilir ancak dönüşüm muhteşem olacak. Yeni şiirimsiler hazırlıyorum. Haydi hayırlısı!
  • Yazılımcı podcastleri hakikaten berbat oluyor yahu. Daha konuşmaktan aciz adamların tek başına şov yapma çabaları sadece acınası oluyor. Bari yalnız başınıza yapmayın.
  • Yazdığım yazılardan özel okula karşı olduğumu düşünenler olmuş. Çok yanlış. Benim bugünlere gelmemdeki en büyük etken o okullardır. En basitinden FK'nın Tenefüs Dergisi olmasa şu an bu satırları yazıyor olmayacaktım. Bana içimdeki sevgiyi ve nefreti veren okullarıma sevgim sonsuz. Yalnız o yeni binayı hiç yapmayacaktınız.
  • Yıllardır memur olmayacağım diye çırpınırken Kpss'de de (çalışmadan) iyi denebilecek (belki de denemeyecek) 86,3 puan yaptım. İyi bir yere atanmam zor gözükse de zabıt katipliği sigorta gibi karşımda duruyor. Zor iş yok yok yapmam. Yapmam dedim ya!
  • Bu yıl Nba 2k'yı henüz oynamaya başlamadım. Manager desen yok. Telefona bile oyun indirmeyeli yıl oldu. Galiba yaşlandım.
  • Usb bellek önemliymiş yahu Cloud Mloud bir saatten sonra sadece angarya olmaya başlıyor. 
  • Twitter'ı Pucca ve Sevim Gözay arası Ahmet Ümit retweeti olarak algılmaya başladım. İMDATTTT!!!!!!
  • Wonderkid'liğimiz geçmiş arkadaş prime'mızdada değiliz biz neyiz ki şimdi.
  • Nba'de San Antanio hayatta şampiyon olamaz bu sene diyorum ve Oklohoma'ya selam çakıp huzurunuzdan ayrılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder