17 Aralık 2013 Salı

Özledim Galibasız

Açık Radyo' yu  bilirsiniz istanbul' un hiç bir yerinden tam olarak çekmemesiyle nam salmış bu radyo türkiye' nin zavallı podcast aleminde ise kral konumunda... İtunes Podcast kısmında jenerikte her zaman bulunuyor. Diğer bulunan ıvır zıvır şeylerin aksine dinlenebilir bir şey aynı zamanda. ... Açık gazeteyi bayatladıktan sonra koymaları neyse konumuz o değil. Konuya gelelim
       Her zaman radyo tiyatrosuna mesafeli durmuştum. Biraz yaşım biraz da kulaklık hassasiyetim gerekçesiyle.... Sonunda yeter deyip kulaklık kullanmaya başlamamla önüme açılan 2 dünya vardı.

  1. Cazur cuzur müzikler
  2. Bir az müzik sosu eşliğinde diyalog.,konuşma, 
Ben 2' yi seçtim ve podcasti keşfettim. Bizde podcastler hep 2, 3 kişinin çeşitli pozlarla birbirleriyle konuşmaları....  Komedi dediğinizde ya cenk erdem yada küfür bombardımanı var zaten ki 2'side birbirinden kötü (ay ne dağıldık).... Bu hengamede kucağıma bir anda o düştü o ne miydi? Filifudan Sesler'di? Açık radyonun altıdan sonra tiyatro ile ortak gerçekleştirdiği radyo tiyatrosu projesi. Burada size çok tanıdık gelen sesler de vardı , ilk defa duyduğunuz seslerde...Mesela ilk aklıma gelen Oyunlarla Yaşayanların Saadet nine'si Tomris İncer.... Kurguyu yapan Haligula'nın ismi zaten vampir futbolcu karışımı.  Onların düzgün konuşmaları yerinde üslüpları , düzgün dilleri , doyuruculuğu beni derinden etkiledi. Bizi yazarlarımızla tanıştırdılar,Adalet Ağaoğlu, Güngör Dilmen, Oğuz Atay bunlardan bazıları...
Ama her güzel şey gibi bu da bitti. Zengin mutfağının şaibeli sonuyla noktayı koydu Filifu ... Biz onu özlüyoruz ama işte o yok . Henüz etrafta bulunurken indirip dinlemeye bakın. Yarın çok geç olabilir.... ( Bilim kazanı da çıkmıyor ne zamandır neyse)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder