11 Aralık 2013 Çarşamba

Ben Özlemedim

Leyla ile Mecnun dizisini kimse bilmezken takip edenlerdendim. Ekşi sözlük zorbalığı beğeneceksin demeden önce yani ....  Bu saçma popülerimsi kültüre sonra deyinelim. Bu dizi ilk bölümlerinde kendi halinde takılırken
hiç kimseyi kutsallaştırmadan devam ederken ne olduysa bir an da  saçma sapan bir ismail abi putumsusu oluştu. Ne oldu derken Erdal'ın tam zıtta konumlandırılmasıyla abi bizim hiç bir türk dizisinden farkımız yok dedi. İskender' in değişimi falan gözlerden kaçmadı. Ancak o garip popülerimsi kültür hahaha çok komik de diyordu. Eskinin hatrına izliyorduk gene izzet altınmeşe ' nin hatrına falan ancak 3. garip sezonuyla gerçekten ölmüştü. Bu kadar uzamasının sebebi zaten garip popüler kültürdü.
   Son sezon başladığında şuursuz kalabalıklar izlemeye başladı artık ve ben artık izlemiyordum. Onun şarkılarını söylüyorlardı. Söylüyorlardı hepsini söylüyorlardı. Biri hariç birini sevmemişlerdi. O da Sevdalılar Beni Anlar ' dı .  Bu bile dizinin yönünün saptığının göstergesidir. Sevdalılar beni anlar diyerek başladı, bu kıza kadar la hızlandı, yalanla saptı, eksik bir şey güzeldi hala dinliyoruz ama o bitirdi.... Yokluğunda falan gibi işler yok hükmündedir.
 Popülerimsi kültür' ün bu kullanılmış kaldırılmış kendisine yakışır şekilde bitti. Biliyorsunuz zaten... Şuan zaten yok. Ben de özledim gazı kaçmış popstar alaturka' dan farklı değil....

  Son sözler olarak bu dizi sektörü etkiledi. Halen daha benzerleri kanallarda boy gösteriyor. Şarkılı türkülü diziler arttı. Ama artık fazla zorlamasak mı....

Fox kids izlemiş neslin bunu sevmesi tesadüf mü sizce...  (Burada yazar derin nefes aldı.)........ Booby' nin dünyasından ,  402'den neyse....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder