13 Aralık 2013 Cuma

Biraz geç de kalmış olsam bu konu hakkındaki sözlerin tekdüzeliği insanı gerçekten çıldırtıyor. Garip bir şekilde herkes bu olayı normal karşıladı. Hangi olay mı?
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25216067.asp

Gerçekten ben Kamer Genç' e hak veriyorum. Burada öncelikle şöyle düşünelim. Başbakan kadın olsa eşi böyle bir konuşma yapar mıydı? Hemen söyleyelim tabii ki yapmazdı. Konuşmasının video da duyabildiğimiz kısımlarında tepeden bakan bir üslüpla yaptık ettik diyor. Sen ne yaptın? Sen kimsin?
      Bu gerizekalı mantık öldü zannediyordum. Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır. Erkek kendine yetemiyorsa zaten başarızdır. Başarı bireysel değildir elbette ama kimse söyleyemez ki Emine Erdoğan olmasaydı başbakan böyle olmayacaktı.

    Yine kendimden bir örnek vereyim. 7. sınıfta dershaneye gitmeye başlamıştım. Sbs dolayısıyla. İlk derste hoca sordu; babanız ne iş yapıyor diye... Hiç kimse yadırgamadı bu sözcüğü... Ben hariç dedim anneler çalışamaz mı? Hocanın cevabı korkunçtu annen çalışıyor mu, dedi. Bende evet dedim. Yanımda oturan çocuğun sorusu anlayışı özetliyordu:
- Her gün dışarıdan yiyorsunuz herhalde?


  Böyle bir ülkede yaşarken başbakanın hanımının bir sıfat ,bir ünvan olarak algılanması normal ama buna karşı çıkılmaması bittiğimizn apaçık kanıtı....
Kamer Genç seni tanımıyorum ama destekliyorum. Böyle eş durumu boyunduruğundan kurtulmak sağlanabilir. Herkes Genç'i kadın düşmanı ayı yaptı ancak gerçek kadın dostu bizzat odur.
   Oturmayın şu evlerde lütfen! Çalışın, kendi kimliğinizle konuşun orada...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder