10 Eylül 2014 Çarşamba

NoottlarrR


  • Carpe Diem yayınları şu içinde bulunduğumuz zaman da yaşayamması lazım normal şartlarda ancak arama motorlarının aptallığı sayesinde yaşamını uzunca bir süre daha devam ettirmesi garanti gibi. 
  • Rahatsız ezici üç yazımla insanları bir anda neden kendinden soğuttun diye soruyorsanız, kendimden soğutmadım bakış açısı kattım derim
  • Bloggerlığın zamanla televizyon ve az da olsa sinema yazarlığını evrildiğini görmek insanı gerçekten çıldırtıyor.
  • Okullar açılıyor ve ben hala mutluyum. Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hala!
  • Passolig saflarına katıldık bakalım. Biraz Passolig hakkında bilgi verelim de hit kazanalım!Her takımın kendi Passolig'i var. Passolig alınca temel olarak tüm takımların maçlarına bilet alabiliyorsunuz ama bazı özel maçlarda yada büyük takımların çoğu maçlarında takımlar sadece kendi passolig'ine sahip taraftara bilet verme insiyatifini kullanma yetkisine sahipler. Söylendiği gibi 15 lira ve şu son zamanların modası ön ödemeli kredi kartı mantığıyla çalışıyor. Ne diyelim takım tutmuyorum tutmam diye felsefe yaparken Başakşehirsporlu olduk çıktık.
  • Oğuz Savaş bu sene olacak herhalde. Ancak yine Semih ve Zoric'in arkasında kalması kesin gibi
  • Yedi güzel adamda artık ellilere dönüş olmayacakmış. Yine dandik sağ sol kavgası izlemeye mahkumuz yani. Dizinin adını bir çok bıyıklı adam olarak değiştirmek gerekli
  • Ekranella'nın günün köşesi uygulaması hoş olmuş. Yayın politikasını sevmesemde, hep belli kanalların dizilerine yer versede, yedi güzel adamı garip garip insanlara yazdırsada hakkını vermek lazım
  • 100 küsür yazılık bir blog sahibi olunca diğer bloggerlara mail atınca yada yazılarına yorum yapınca bir saygı görüyormuşsun. Artık saygınlığımız bile sanal. Ah bir televizyona çıkamadık ki!
  • Kaan Kural Vatan'dan ayrılmış yahu!Kendimi bildim bileli Vatan'da olan abimize hayatta başarılar. 
  • Çocukluğum Kerem Tunçeri'nin saçları döküldü, dökülüyor, dökülecek stresiyle geçti. Ama yıl olmuş 2014 adam hala yıkılıyo
  • Ahmet Enes, Erhan Güleryüz fanıymış yahu. Ben düşünmüştüm demek istiyorum
  • Twitter'da her işi yapan adamlardan sinir olmaya başladım. Günde 20 twitten fazlası adamı çıldırtıyor.
  • Yıllardır okudum diye yalan söylediğim (yalan değil aslında fas kitabını okudum) Afrikalı Leo'yu artık okuyacağım. Buraya da yazdım artık mecburum. Ülkemizde tereciye tere satmak gibi görülsede o konuları içeren kitaplar okumadığımız kesin. Ömer Hayyam'ı ve Endülüs Emeviler'i hakkında kaçınız bir türk yazarın kitabını okudu. Çevirilerde kötü değil ama niyeyse okuyamadım bu zamana kadar.
  • Gazete okumayı çok seven 9 yaşından beri gerçekten gazete okuyan bir insan olarak gazete okumayı bıraktım. Ayşe Arman 8 milyonuncu kez seks yazıyorsa garip garip adamlar kod yazmak çok önemli benim bebeler de kod yazıyor demeye başladıysa oradan hızlıca uzaklaşmak lazımdır diye düşündüm. Laubalilik ve Muhafazakarlıktan başka hiç bir şey yok gazetelerde yahu!
  • İzlanda'ya da rahat kaybettiğimize göre artık futbolu deli gibi para harcamaktan vazgeçebiliriz. Bölgesel ligler oynayalım yahu bu kadar faydasız sözde endüstri mi olur be!
  • Yarından itibaren metro yolculuğuna yeniden başlıyorum. Birde eşantiyon olarak Metrobüs kullanacağım haydi hayırlısı!Ulaşımda geçirilen zaman konusunda yepyeni rekorlar edineceğim. Ne diyelim hayat berbat!Başa dönelim Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hala!
  • Bu kadar garip garip yazı yazarken bir şey fark ettimki bu yazılar arasında hiç kadın karakter yok. Bir kaç karakterimsi var ama eksik yani. Nasıl muhafazakar bir bilinçaltım varsa artık. Şaka bir yana yeni nesil yazarlarda böyle bir sorun oluşabilir. Benden söylemesi...
  • Telefonuma son 1 yıldır oyun indirmediğimi fark ettim. Gerçekten yaşlandım galiba. Neyse Chess Free'deki yapay zeka alt levellerde yaptığı yapaylıkları son güncelleme ile bayağı azaltmış.Haydi bakalım
  • Nedir bu podcastsizlik yahu. Anıl teşvik ediyor diye bu kadar kaçılmazki be arkadaş. Ben iğrenç aksiyon filmi muhabbeti dinlemeye mahkummuyum be! Ki okulum dolayısıyla bu sene bol bol duyacağım galiba. Olaylara yabancı kalmamak için Tokyo Drift falan mı izleyeceğim bu yaştan sonra peh. Yeni Robocop romantikmiş zaten!
  • Moviemax'in sigara buzlaması gerçekten sıktı artık. Hem para veriyoruz hem garip garip sansürler yiyoruz. Eskiden böyle değildi yahu 2 sene önce bile böyle değildi
  • Kanald'deki günlük dizi alın yazım izlenir durumda yahu. Başroldeki kız bayapı bir yaşlı göstersede (sözde benle yaşıt!) izlenir. Ama sonuçta günlük dizi ve klasik entrika sarmalı yine başımızı sarmış durumda. Birde şu Yiğit'e hiç alışamadım yahu.Kürşat isminde kötü adamı da özlemişiz. Küçükken kendime rol model olarak Memoli Kürşat'ı almış biri olarak (tamamen fiziksel benzerlikten ötürü) heyecanlandım inşallah bu abi de garip garip gülüşler yapabiliyordur. İnsanların sinirini gülerek bozma yeteneği bize Memoli Kürşat sayesinde geçmiştir.
  • Bim'deki çalışan sayısında ciddi bir artış var gibi geldi. Hadi bakalım.
  • Hafta içi yalnız gittiğim avmlerde sürekli olarak personal zannedilmem. Bir gün şeytana uyup iskontolu iskontolu yemek yiyeceğim ondan korkuyorum
  • Bugün siteden çıkarken bir amcanın ehliyetsiz araba kullanma yavrum dediğini duydum. Evet bana diyordu. Sakalı kesince 10 yaşına dönüyorum galiba dostlar. Yedi Güzel Adam'dan birini rahat oynayabilrdim bu mantıkla!
  • Beni Böyle Sev ne olmuş yahu! Bir yığın yeni oyuncu ve onlarla bir bağlantı oluşturulmaya çalışılan eski karakterler bu sene son demek istiyorum. Yalnız Lara Fresca (kesin böyle yazılmıyordur ama üşendim bakmaya) reklamında oynayan kız var dizide yada varımsı diyelim. O kızı sevdim.net . Bir de Alper'in önceki dizisindeki Yılanbaş Eylül'e benzeyen bir kadın var yine yılanbaşlık yapacak. Belli rolleri belli tipler oynuyor bu durumda bana anca yancı garson kalır herhalde.
  • Sosyolojide'de 2. sınıf olduk bakalım. Ygs paragraf sorusunda bilgisayarlı sosyoloji diye bir şey olduğunu okuyunca çıldırmıştım. Hadi bakalım sonunda hiç bir şey olamamakta var. Ne iş olsa yaparım abi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder